Åben springtræning
15.03.2024 kl. 18.30 - 15.03.2024 kl. 20.30
Søndersø
Beskrivelse

Åben Fredagsspring for 10 år og op. Kom og giv den gas! Du får mulighed at springe i springhallen i Værløse, hvor der er to hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og en pomfritgrav. Der vil være ca. 5 fredage henover sæsonen med Åben Fredagsspring. Alle er velkomne.

Farum Gymnastikforening stiller med instruktører, der er vant til at undervise på alle springniveauer fra begynder til senior TeamGym. Der vil være en kort opvarmning og derefter er der fri spring på redskaberne.

Det koster 35 kr./person. Sørg for at tilmelde dig, så vi ved om vi skal sætte flere instruktører på. Du skal lave en profil for at kunne tilmelde dig, da vi har brug for at vide, hvem der deltager, så vi kan kontakte jer, såfremt der er ændringer eller der skulle ske noget under eventet.

Farum Gymnastikforening