Klubmodul henter siden
Teamgym Sjællandsmesterskaberne 2017
Tilmeldingsfrist er overskredet

Dette er tilmeldingssiden for de deltagende hold til Sjællandsmesterskaberne i TeamGym 2017.

Den der er ansvarlig for hold tilmeldingerne, skal først oprette en profil,  hvis denne ikke har en profil hos os i forvejen.

For hvert enkelt hold, skal der laves en tilmelding og betaling med det samme. Venligst indtast navn på foreningen, holdets navn, holdets række (micro/mini/junior/senior), holdets type (pige/drenge/mix/dame/herre), navnet på holdets kontaktperson samt dennes mobil telefon nummer.
Vælg hvor mange deltagere der er af gymnaster hhv. trænere og/eller ledere pr. hold.

Bemærk venligst: I tråd med GymDanmarks økonomiske retningslinjer skal der for hver deltager betales et arrangementsgebyr på 85 kr. Her tolkes pr. deltager pr. konkurrence, som hvert hold der er i konkurrence. Oversat betaler man deltagergebyr pr. medalje, man kan vinde.

Det betyder: Har man 5 trænere til 3 hold, så kan hver af de 5 trænere vinde 3 medaljer, og derfor skal der betales 3 gange deltagergebyr for hver af de 5 trænere.

Vælg dernæst evt. bespisning.

Betaling foregår med de mest gængse betalingskort (Visa/Dankort, Master osv.) gennem en krypteret betalingsgateway drevet af QuickPay A/S.

Det er ikke nødvendigt at logge ud/ind mellem hver tilmelding, og samme person kan således tilmelde flere hold.

Efter betaling modtages der automatisk en kvittering for tilmeldingen på email. Det er derfor yderst vigtigt anvende en gyldig og korrekt e-mail adresse ved oprettelse af profilen. Det betalte beløb fremgår af denne kvittering, men ikke betalingsID.
Under "Brugermenu > Tilmelding" kan man se sine tilmeldinger og BetalingsID, og se hvad man har betalt for og hvor meget.

Der vil være åbent for bestillinger senest fra 1. marts 2017 og frem til 29. marts 2017, der er seneste frist for tilmelding og betaling. Har man ikke foretaget sin bestilling og betaling senest 29. marts kan holdet stadig deltage ved at betale et administrationsgebyr på 500 kr. Der refunderes ikke beløb pga. udeblivelse.

I tilmeldingsperioden vil det være muligt at eftertilmelde ekstra deltagere ved at gennemføre en ekstra tilmelding som ovenfor - HUSK at angive korrekt holdnavn og forening ved ekstra tilmelding.

Øvrige ændringer/rettelser kræver kontakt til stævnekontoret på e-mail sm2017@fgf.dk i god tid inden 29. marts 2016. Vi tager IKKE imod holdtilmeldinger på e-mail.

Prisliste

Arrangementsgebyr:

Gælder alle gymnaster, trænere og ledere..........................................................................85,-
(Evt. medrejsende medhjælper, forældre ol. skal købe adgangskort i hallen)

Torsdag d. 13/4 2017

Sandwichpose.....................................................................................................................50,-

Fredag d. 14/4 2017

Lørdag d. 15/4 2017