Idrætstalent - Ønsker du at forsætte i 2024-25?

Kære gymnaster og forældre på Idrætstalent.

Vi i Farum Gymnastikforening er stolte over at være en del af Furesø Kommunes idrætstalent-tilbud.
Det er imponerende, at I er så mange talenter med i programmet både i og udenfor kommunen.

Vi håber I alle nyder godt af tilbuddet.

Foreningen har et begrænset antal pladser med støtte fra Furesø Kommune. Alle talenter er sikret en plads i forløbet frem til afslutning af folkeskolen og man skal derfor ikke ansøge på ny, hvis man tidligere er blevet optaget.

For at sikre, at vi optimerer de pladser vi får støtte til fra Furesø Kommune, har vi behov for en tilkendegivelse fra jeres side, hvorvidt I ønsker at fortsætte i forløbet den kommende sæson (det gælder også gymnaster, der ikke er bosiddende i Furesø Kommune, da vi dermed kan planlægge, hvor mange instruktører vi skal skemalægge).

I bedes derfor svare via dette event senest onsdag den 20. marts med en tilkendegivelse om I ønsker at fortsætte i sæsonen 2024-25.
I er flere, der skal på efterskole og vi vil meget gerne bede jer om også at svare :-)

Lad os endelig vide hvis der er spørgsmål. I er velkomne til at kontakte Lisbeth på 21365100.

De bedste hilsner,

Farum Gymnastikforening

João & Bruno, instruktører

Gregers og Lisbeth, Bestyrelse