Praktisk Info

- Ordensregler
- Ansvar og forsikring

Indmeldelse

Når du tilmelder dig et hold hos Farum Gymnastikforening, gælder der generelle betingelser for tilmeldingen.

For at tilmelde dig selv eller dit barn til et hold skal du:
  • Log ind med eksisterende login, via LOG IND i menuen yderst til højre. Evt. opret ny profil først.
  • Find holdet på listen over alle hold, eller via direkte link fra hold beskrivelsen i hovedmenuen ovenfor.
  • Tilmeld og betal, og du er med på holdet.

Se mere under medlemsbetingelser, for eksempel udmeldelse og fortrydelsesret.

Opret Profil

Du opretter en profil ved at klikke på LOG IND i menuen, vælg derefter Opret Profil.

Aflysninger

Foreningen følger ferieplanen for Furesø kommunes skoler i Farum. Derudover kan der komme andre aflysninger i løbet af sæsonen bl.a. på grund af terminsprøver eller andre arrangementer på undervisningsstederne, som vi ikke er herre over.

Der orienteres ved instruktørinformation, her på hjemmesiden og pr. mail og evt. sms.

Holdtider

Alle tider er eksklusive tiden til omklædning. Vi forventer, at du møder omklædt til de annoncerede tider …. så får alle mest ud af træningstiden. Der er omklædningsrum på alle træningsstederne. Klæd derfor ikke om i træningssalen. Og spis heller ikke i træningssalen.  Dvs. mad, fodtøj og overtøj skal blive udenfor gymnastiklokalet.

Ordensregler

Alle steder vi træner har en række ordensregler. Der er fx rygeforbud over alt, og det henstilles, at man – hverken gymnaster eller pårørende – IKKE går ind i lokalerne med udendørsfodtøj på.

Ansvar og forsikring

Pas på dine ejendele og undgå at lade værdier ligge i omklædningsrummet. Foreningen påtager sig ikke ansvaret for dine personlige ejendele.

Vi anbefaler, at du tegner en heltids- eller fritidsulykkesforsikring, der dækker eventuelle skader, du måtte pådrage dig under træningen. Se http://www.codan-dgi.dk/ for et behandlings- og forsikringstilbud. Gymnastik hører under ”individuel sport”. Foreningen har ikke en forsikring, der dækker vores medlemmer.

Samtidig gør vi opmærksom på, at det er familiens egen indboforsikring, der dækker skader.

Til forældre med små børn gør vi ekstra opmærksom på, at foreningens trænere først overtager ansvaret for børnene, når de er omklædte og parate til at deltage i træningen.

Foreningens instruktører har alle kursus i idrætsskader og de fleste også i førstehjælp. Der følges løbende op på, så alle har dette kursus.

Aktivitetets kalender

Det er ikke alle events og aktiviteter som vi får indtastet i vores online kalender. Det er derfor en god ide at kigge i Aktivitetskalenderen.
Aktivitetskalenderen er et sted hvor der er overblik og hvor vores medlemmer og andre interessede kan se hvad der sker.