Forældre/voksen - Barn

På forældre/voksen-barnholdene skal vi:

- gennem lege og bevægelser til musik træne og styrke børnenes motorik og balance
- øge børnenes lyst til at bevæge sig og styrke deres kropskendskab.(motorik)
- klatre og lege på redskabsbaner og herigennem gøre børnene trygge ved at klatre/ springe/ hoppe/ snurre rundt osv.
- være vilde og stille
- have en time, hvor børn og forældre/voksne er aktive og har det sjovt sammen.

Vi har 5 hold i foreningen, der opdelt efter alder, og derved mål for holdet.

Hold 1: (3-4 år)

Hold 2 og 5: (4-5 år)

Hold 3: (2-3 år)

Hold 4: (2-4 år)

Vi lærer børnene de indledende færdigheder, de skal bygge videre på, når de skal videre med gymnastik i en eller anden genre. Vi giver samtidig forældrene mulighed for at få sved på panden. På redskabsbanerne vil vi indbygge opstillinger og øvelser, der forbereder børnene til spring som vejrmøller, håndstand, flik-flak samt spring i trampolin. Vi giver samtidig forældrene mulighed for at få sved på panden.

For alle hold gælder det, at det skal være sjovt at være med.

Vælg hold og tilmeld her.