Dans & Rytme

I sæson 2023/2024 tilbyder vi

Dans & Rytme 6-8 år (Mandag)

Dans & Rytme 8-10 år (Mandag)

Dans & Rytme 10-13 år (Onsdag)

Træningstid- og sted

Dans & Rytme 6-8 år                                        Mandag kl. 17.00-17.50 i Marie Kruses Skole, Drengesal

Dans & Rytme 8-10 år                                      Mandag kl. 18.00-18.50 i Marie Kruses Skole, Drengesal

Dans & Rytme 10-13 år                                    Onsdag kl. 17.00-17.50 i Solvangsalen

Aldersgruppe

Dans & Rytme 6-8 år (Mandag)                       6-8 år

Dans & Rytme 8-10 år (Mandag)                     8-10 år

Dans & Rytme 10-13 år (Onsdag)                   10-13 år

Det siger instruktørerne om holdet

Dans & Rytme 6-8 år og Dans & Rytme 8-10 år

På Dans & Rytme er du sikret en gang sved på panden og højt humør. Samtidig vil du blive udfordret i nogle små dansesekvenser, vi lærer i løbet af sæsonen. Der vil være fokus på kropsbevidsthed og kordinationsevnen. Vi vil blandt andet lære hiphop, moderne dans og noget rytme (håndredskaber). Så har du lyst til at prøve kræfter med de her ting på en sjov og lærerig måde, så er Dans & Rytme lige noget for dig.

Dans & Rytme 10-13 år

På vores dansehold har du sikret dig en omgang sved på panden når der igennem sæsonen vil blive lært koreografier og små danse.

Der vil være fokus på at forbedre og udvikle koordinationsevnen og samtidig også på kropsbevidsthed.

Der vil bl.a. være HIP-HOP, zumbatomic og MTV.

Alle kan være med til at danse og have det sjovt.

Vigtige datoer

4. maj 2024                                                                      Farum Gymnastikforenings Forårsopvisning