Kære medlemmer i Farum Gymnastikforening

På baggrund af de sundhedsmæssige anbefalinger, der blev præsenteret af myndighederne på pressemødet mandag den 7. december 2020, og som bl.a. gælder for Furesø Kommune, aflyses al træning i Farum Gymnastikforening fra onsdag den 9. december 2020 og foreløbig frem til og med søndag den 3. januar 2021.

Det er med den største ærgrelse, at vi er tvunget til at gå på tidlig juleferie, men hvis vi sammen kan holde smitten nede, kan vi måske komme forholdsvist hurtigt tilbage til foreningslivet.

De kommende uger vil vi bestræbe os på at komme med input for alle aldre og niveauer, det kan f.eks. være indslag i facebookgrupper, mails eller nyt indhold på YouTube-kanalen ”Farum Gymnastikforening”.

I finder link til kanalen her: https://bit.ly/FGF_Youtube . På kanalen kan I finde opdelt indhold, såsom Voksen & Barn, styrketræning, smidighed mv.

For jer med små børn, er der her ideer til leg og musik, udviklet af vores egen Voksen & Barn-instruktør, Kirsten Klint Asserhave: https://bit.ly/FGF_ideer_til_de_smaa

Skulle I have spørgsmål, er I altid velkomne til at kontakte os på
admin@fgf.dk.

Farum Gymnastikforening