GrandPrix Camp - Uge 27
Tilmeldingsfrist er overskredet

GrandPrix Camp (Rytme) 6-14 år, Uge 27

Campen er for dig som har lyst til at lave en masse rytmisk gymnastik inden for Grand Prix og AGG. Der arbejdes både med rytmisk tekniktræning, smidighed, akro (vejrmølle, backover, frontover, roulade), balancer, gulvspring og rytmeserier og der vil være udfordringer for alle uanset niveau. Er du øvet og har lyst til at lære nye sværheder, for eksempel illusion, dobbeltring m.m eller ”brænder” du for at lære at sidde i spagat, split, lave en vejrmølle eller gribebalance, så står vi klar til at hjælpe dig videre.

Der vil være fokus på kropsteknik, smidighed, koordination, gulvspring, indlæring af en lille opvisningsserie, og derudover vil der være masser af bevægelsesglæde og fællesskab. Der vil være en niveaudeling i træningen og et stærkt underviserteam til at lede Campen. Har du lyst til at opleve tre forrygende GrandPrix dage kan du tilmelde dig længere nede på siden.

Dato: 1. – 3. juli 2019. Undervisning alle dage fra 9.00 – 15.00. Vi afslutter Campen med en opvisning for søskende, familie og venner onsdag d. 3. juli, kl. 14.30.

Sted: Campen finder sted i Farum Arena, Hal 4, Stavnsholtvej 41, 3520 Farum.

Instruktører: Freja Willads, Cæcilie Esberg og Amalie Esberg

Tilmeldingsfristen er d. 15. juni 2019.
Pris: 650 kr. Prisen er inkl. en drikkedunk og mulepose med Farum Gymnastikforenings logo samt frugt og saft.

Medbring: træningstøj, udendørs træningssko, drikkedunk og madpakke. Der vil i løbet af dagen blive serveret frugt og saft til alle deltagere.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os her: Mathilde_pichat@hotmail.com// 30 63 57 17

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist