Klubmodul henter siden
Der er desværre ikke flere ledige pladser

DRENGE i alderen 5-16 år

Kom og vær med til det fedeste event KUN FOR DRENGE med vilde spring, god energi, høj musik og ikke mindst højt humør! Farum Gymnastikforening sørger for, at springhallen er bemandet med uddannede instruktører, så hvis du har lyst til at prøve kræfter med springgymnastik i vores lækre faciliteter med springgrave, stortrampoliner og mange andre redskaber, så mød op. Tag gerne en ven med! Programmet for dagen er følgende:

Drengeevent kl. 10:00-12:00

Informationsmøde (for forældre) kl. 11:30-12:00

Lørdag d. 29. februar 2020

i Søndersøhallen Springhal, Kirke Værløsevej 50, 3500 Værløse

Vi har i Farum Gymnastikforening valgt, at igangsætte et talentudviklingsprogram med fokus på, at få samlet drengegymnaster i samme alder på et hold. Vi har allerede et junior-drengehold med 16 gymnaster på, som stiller stærkt til konkurrencerne og har et fantastisk fællesskab. Der vil være mulighed for, at snakke med nogle af drengene til informationsmødet. De vil fortælle fra gymnasts synsvinkel, hvordan det er at gå til TeamGym og hvad det kræver. Tanken bag denne drengesatsning er blandt andet at få en ”fødekæde” til TeamGyms konkurrencehold samt derudover, at få et endnu større fællesskab for drengegymnastikken i Farum Gymnastikforening.

Målet med denne drengesatsning er at få oprettet følgende hold i sæson 20/21:

Hold/event:

Hvornår?

Micro Drenge Aspirant 5-8 år (Forår) NYT hold

20/04 til 14/06 2020

Mini Drenge Aspirant 9-12 år (Forår) NYT hold

02/04 til 14/06 2020

Micro Drenge Aspirant 5-8 år NYT hold

Mini Drenge TeamGym (konkurrence) 9-12 år NYT hold

Junior Drenge TeamGym (konkurrence) 12-16 år

Sæson 20/21 (starter i august 2020)

Tilmelding til forårsholdene åbner d. 1. februar 2020.

Har du spørgsmål omkring ovenstående kan du kontakte: Tovholder for talentudviklingsprogrammet Michelle Blom (20 58 01 65 / Michan-97@hotmail.com) eller Bestyrelsesformand Lisbeth Blom (21 36 51 00 / formand@fgf.dk).

Gymnastik hilsener

Farum Gymnastikforening