TG Junior LIGA 1. runde, Århus

Juhuuuu, nu skal vi til Århus og hygge os for vildt!

Plan for tur til Århus den 25+26. Januar 2020:

Transport:

Gymnaster og trænere kører sammen i tog til Århus. Afgang fra Farum station Fredag den 24. januar 2020 kl. ca. 15-16. Præcis information sendes ud, når alle har tilmeldt sig, og vi ved hvor mange biletter vi skal købe. OBS! I sørger selv for billet fra Farum til KbhH, så medbring dit rejsekort.

Hjemtransport fra Århus: Vi forventer at en del forældre er i Århus søndag den 26. januar og kan tage nogle gymnaster med hjem. Skriv til din holdleder, hvis du har ledige pladser i bilen hjem søndag, så kan vi hjælpe med at koordinere. Hvis ikke vi kan "skrabe nok biler sammen" arrangerer vi nogle togbiletter, og der vil i så fald komme en ekstra opkrævning. Nærmere info kommer, når vi ved hvor mange gymnaster der tilmelder sig og hvor mange biler vi har til rådighed.

Konkurrencen afholdes her:

Vejlby-Risskov Hallen. Vejlby Centervej 51, 8240 Risskov

OBS! Kommer forældre i bil, så efterlad ikke noget i bilen. Området har været plaget af biltyveri.

Forplejning:

Forplejning skal bestilles på her på FGF Event. Dem der ikke har bestilt forplejning, sørger selv for at medbringe/købe mad. Vi anbefaler at alle tilkøber aftensmad både fredag og lørdag som minimum. Der vil også være mulighed for at købe sandwich, frugt, slik, sodavand m.m. i hallen.

Huskeliste:

Snack (gerne sundt) og drikkevarer til togturen fredag. Husk også drikkedunk.

Sovepose, liggeunderlag, hovedpude mm. (overnatning på skole eller i hal)

Toiletsager og håndklæde

FGF træningsdragt.

FGF blå T-shirt

Konkurrencedragt

Fritidstøj

Lidt lommepenge (der vil være en bod hvor gymnasterne kan købe lidt lækkert om aftenen)

Sygesikringskort (VIGTIGT!)

Rejsekort (VIGTIGT!)

Hårtaske til pigerne (Drengene låner hos pigerne :-)

Holdbamser

Program:

JD - lørdag kl. 10.00

JM - Søndag kl. 10.00

Se program her:

Tilskuer:

Billetter skal købes online på https://flexbillet.dk/gymdanmark hvilket er billigere end at købe dem "i døren".

Hvis forældre/familie påtænker at tage til Århus og se konkurrencen, så er vi nogle, der har booket hotel på "First Hotel Atlantic" mellem lørdag og søndag. Det kunne være hyggeligt hvis vi ses der? Vi påtænker også, at gå ud og spise lørdag aften og evt få et enkelt glas vin :-)

Mange hilsner

Christina Lyngberg, Dorthe Prip og Rikke Lønborg (Holdledere for JP og JD)

03.01.2020