TeamGym 2020-2021
Tilmeldingsfrist er overskredet

Farum, den 14. april 2020

Kære TeamGym’ere,

Til trods for situationen med Corona, er vi gået i gang med at planlægge af både udtagelse og næste sæson. For at have en idé om hvor mange, der kommer til udtagelse (forhåbentlig inden sommerferien) og hvor mange hold, vi skal oprette efter sommerferien, vil vi meget gerne vide om du forventer at fortsætte til TeamGym i 2020-2021. Du skal vælge aldersgruppen (micro/mini/junior/senior), som du tilhører næste sæson.

Vi forventer, at alle TeamGym’ere kommer til at træne onsdag og søndag, men de øvrige dage er ikke fastlagte endnu. Vi får først bekræftelse af haller i midten af maj, så alt er naturligvis med forbehold.

Meld venligst tilbage senest den 17. April

I skrivende stund forventer vi følgende hold:

2 micro pigehold

4-5 mini pigehold

1 mini drengehold

2 junior pigehold

2 junior drengehold

Evt. Senior

Mix hold forventes at blive oprettet med gymnaster fra piger og drenge fra etablerede hold.

Vi glæder os SÅ meget til at være sammen med jer igen.

Mange hilsner

Farum Gymnastikforening
TeamGym Instruktører, holdledere og bestyrelsesrepræsentanter

Tilmeldte