Klubmodul henter siden
Mini sommerspring for TeamGym gymnaster
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Mini sommerspring onsdage i juli for nye, nuværende og gamle TeamGym gymnaster

Farum Gymnastikforening vil gerne invitere til åben hal de næste fire onsdage i Søndersø Springhal - wuhu!
Endelig kan vi dele den gode nyhed, der har været længe undervejs, da vi både af afventet retningslinjer fra myndigheder, men også Furesø Kommunes retningslinjer for Søndersøhallen hen over sommerferien. Kombinationen af ovenstående, samt at TeamGym drives af frivillige kræfter, gør desværre at det er med kort varsel til den første onsdag - det beklager vi.

Vi inviterer nye, nuværende og gamle TeamGym gymnaster og man er velkommen alle de onsdage man ønsker. Såfremt nogle onsdage ikke bliver fyldt op, vil vi åbne op for øvrige gymnaster mod en mindre betaling.

Det kommer til at fungere som åben hal, med en meget kort opvarmning og dernæst fri spring. Der vil være 3-4 instruktører i hallen.

Vi har valgt at dele dagen op i slots, for hhv. micro-, mini- og juniorgymnaster for at kunne overholde retningslinjerne omkring corona.

Det er vigtigt at I tilmelder jer, således vi kan have overblik over antal deltagere og overholde retningslinjerne omkring Forsamlingsforbud.

Det er gratis for nye, nuværende og gamle TeamGym-gymnaster

Nedenfor kan I markere de dage I ønsker at tilmelde jer, bemærk at første onsdag har to træningspas - dette er for at sikre at der max er 50 gymnaster og instruktører i hallen (forsamlingsforbud hæves til 100 efter den 8. juli 2020).

De bedste hilsner
TeamGym udvalget
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist