Klubmodul henter siden
(047) Mixspring for drenge og piger
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Under holdbeskrivelserne vil I kunne se, hvad der forventes af gymnasten.

Hold 45 - Mixspring 6-9 år (begynder+letøvede) Hold 48 - Mixspring 7-9 år (begynder+letøvede):

Holdet er for både drenge og piger som enten har gået til gymnastik før eller gerne vil prøve det. På holdet vil spring som kolbøtte, vejrmølle, araberspring, flik flak, kraftspring, salto og mange andre blive øvet. Gymnasten vil blive udfordret på forskellige redskaber som f.eks. pro-tracken, i trampolinen, over pegasus eller saltoplinten. I løbet af sæsonen vil holdet blive delt op i niveauer, så alle bliver udfordret lige meget hvilket niveauer man er på.

På mixspring laver vi altid en masse sjov og spas, ligesom humøret er højt hos alle.

Hold 46 - Mixspring fra 7-10 år:

Holdet er for både drenge og piger som enten har gået til gymnastik før eller gerne vil prøve det. På holdet vil spring som vejrmølle, araberspring, flik flak, kraftspring, salto og mange andre blive øvet. Gymnasten vil blive udfordret på forskellige redskaber som f.eks. pro-tracken, i trampolinen, over pegasus eller saltoplinten. I løbet af sæsonen vil holdet blive delt op i niveauer, så alle bliver udfordret lige meget hvilket niveauer man er på.

Hold 47 - 8-16 år Mixspring øvede:

Holdet er for både drenge og piger som har gået til gymnastik før. Vi forventer at gymnasten har et grundniveau hvor gymnasten kan stå på hænder fritstående i min. 10 sek., lave araber flik med en enkelt modtager, kan lave salto i trampolin og laver overslag over pegasus med lidt hjælp.

Vi vil primært springe på pro-track og i trampolin men resten af redskabsrummet vil også blive brugt.

Udover at blive dygtigere til gymnastik, er det også vigtigt, at vi har det godt og sjovt sammen på holdet.

På forårsholdet vil det også indgå lidt rytmetræning.
Mixspring - øvede Melder man sig til efter 1. november, skal man påregne at blive opkrævet 350 kr. til holdtøj, som er indregnet i kontingentet, hvis man tilmelder sig inden. Pga. dette er kontingent nedsat fra 1850 til 1500.
03.09.2019
31.03.2020