Klubmodul henter siden
(063) Q30 Opvisningshold 30+, letøve
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Opvisningsholdet Q30+ er for dig der ønsker at fordybe dig i rytmisk gymnastik. Holdet kører på fjerde sæson med stor succes og tilslutning og i år med en ny instruktør Kristina Mølkjær.

Kristina har undervist i rytmisk gymnastik i mere end 30 år - børn og voksne, begyndere og øvede, opvisningshold, rep.hold og Grand Prix konkurrencehold. Min inspiration til træning og opvisning finder jeg i dansens verden - morderne dans, ballet og streetjazz, og låner gerne elementer fra Grand Prix gymnastikken. Gymnastik har altid været en stor og betydningsfuld del af mit liv og jeg elsker at dele glæden ved gymnastikken med andre :-)

Q30 Opvisningsholdet 30+ er et rytmisk opvisningshold for dig, der er vild med gymnastik og dance. Du elsker udfordringer i træningen, sved på panden og fællesskabet. Du har derudover lyst til at være en del af en proces frem mod en opvisning, hvor det hele skal ende med at gå op i en højere enhed.

I træningen vil vi have fokus på fysisk grundtræning og kropsforståelse, og vi skal arbejde med rum, retning, planer, temposkift, stemninger og udtryk.

Det vil være en fordel at have erfaring inden for rytmisk gymnastik, men ikke et krav. Målet er, at alle oplever en gymnastisk udvikling, uanset hvilket niveau man starter på.

Kristina glæder sig rigtig meget til at træne Q30.

Vi træner i Farum Arena, hal 4, Stavnsholtvej 41, 3520 Farum.

Q30 Opvisningsholdet 30+ er et rytmisk opvisningshold for dig, der er vild med gymnastik og dans. Du elsker udfordringer i træningen, sved på panden og fællesskabet. Du har derudover lyst til at være en del af en proces frem mod en opvisning, hvor det hele skal ende med at gå op i en højere enhed. Holdet har 2-3 ekstra træninger og følgende opvisninger: Stenbro Stævne, DGI Forårsopvisning og Farum Gymnastikforenings Forårsopvisning. Kontingentet inkluderer tilmeldingsgebyrer til opvisningerne. Der skal påregnes udgift til opvisningstøj og et håndredskab.
12.09.2019
02.04.2020