Klubmodul henter siden
(016) Ropeskipping Aspirant
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Rope Skipping Aspirant (øvede):

Dette hold er for dig, der har gået til sjipning før og ønsker noget mere udfordring. Du skal kunne diverse basisting, som at hoppe almindeligt i både Single Rope og Double Dutch og kunne lave et par tricks deri. Du skal derudover også være klar til at arbejde lidt mere seriøst med sjipningen, da sværhedsgraden stiger i takt med, at det er et øvet hold. Så hvis du har mod og lyst til at udfordre dine sjippetekniske evner og derudover have det rigtig sjov både med de andre på holdet og med sjipning, er dette hold lige noget for dig!

Aldersgruppen er omkring 8-16 år, men er ikke fast.

Rope Skipping Aspirant er for dig, der har gået til sjipning før og godt kunne tænke dig at blive udfordret. Aspirantholdet er holdet inden og under konkurrenceholdet, hvilket vil sige, at vi begynder at træne mere seriøst og fokuseret med sporten. Derfor har dette hold også to træninger om ugen på henholdsvis 1,5 time om tirsdagen og 1 time om søndagen. Den ene time om ugen vil blive sammen med vores konkurrencehold. Træningen bliver mere selvstændig, og vi vil begynde at arbejde mere på teknikken og de lidt sværere tricks. Dette betyder også, at der vil komme lidt højere forventninger til f.eks. engagement og fremmøde til træning. Så hvis du er klar på at udfordre dig selv og træne mere seriøst, men stadig har lyst til at have det sjov med sjipningen, så skynd dig at tilmeld dig dette hold. Det anbefales, at man hiver fat i træner Emilie Lykke (eclykke@gmail.com), hvis man har interesse for dette hold, da vi på den måde kan finde ud af sammen, om dette hold er det rigtige for dig, eller om et af vores andre hold passer bedre.
01.09.2019
29.03.2020