Klubmodul henter siden
(018) Rope Skipping Konk. Int.

Rope Skipping Konkurrence - International

På konkurrenceholdet (international) i sjipning kombinerer vi spas og løjer med seriøs træning. Der bliver både trænet teknik og kondition, samtidig med, at vi i løbet af sæsonen forbereder os på både individuelle og holdkonkurrencer. Vi har et fantastisk sammenhold og et højt niveau, hvilket har resulteret i medaljer i tidligere sæsoner. Vi træner 3 gange om ugen.

Konkurrenceholdet er et udtaget hold, hvilket vil sige, at du skal i kontakt med holdets træner, Emilie Lykke, ved ønske om tilmelding til dette hold. I kontingentet er inkluderet et tov og konkurrencelicens.
Vi forventer, at der som udgangspunkt er fremmøde til alle træninger samt konkurrencer i løbet af året.

Så hvis du har lysten og evnerne til at prøve sjipning som konkurrencesport af, så tag og skriv til Emilie (42248512 eller eclykke@gmail.com), så skal hun nok guide dig i den rigtige retning.

16.08.2020
13.06.2021
Tirsdag 18:00-20:00 Marie Kruse Skole, Drengesalen Torsdag 18:00-19:30 Marie Kruse Skole, Drengesalen Søndag 10:00-13:00 Bybækskolen, Bybækhallen
Vælg venligst hvilken betalingsmåde du vil benytte
Forklaring af ratebetaling
Vælger du ratebetaling, betales der 8 rater i alt.

Ved tilmelding betales 1. rate a 775,00 kr.
Totalpris for hele sæsonen ved ratebetaling 6200,00 kr.
Raterne forfalder
01.10.2020 og 01.11.2020 og 01.12.2020 og 01.01.2021 og 01.02.2021 og 01.03.2021 og 01.04.2021 .
Du modtager en email & sms, 10 dage før hver rate skal betales.