Generelt kan du læse meget mere om vores hold under "tilmelding", hvor der også er en beskrivelse af de enkelte hold.

Af hold til "rytme" har vi flere muligheder til alle fra 5 år og op:

BØRN
Rytmeprinsesserne - med rytmisk gymnastik
Dansehold - indeholder zumbatomic, hip-hip, mtv og lidt rytmisk gymnastik (findes i to aldersgrupper)

Giv dit barn et forspring og en selvtillid, som de kan bruge i hverdagen. Det gælder uanset, hvilket børnehold man vælger.

Holdenes størrelse gør, at vi kan tage individuelle hensyn og udfordre den enkelte i takt med barnets motoriske færdigheder. Det betyder også, at barnets vægt og størrelse ingen betydning har. Vi har på holdene valgt at bruge den anerkendende pædagogik, hvilket giver os tillidsfulde børn, som hjælper hinanden og os og gør, at træningen forløber i en hyggelig atmosfære. Træningen er opbygget som en helt almindelig træning med velkomst, opvarmning, teknik, m.m., men forskellen er, at alle færdigheder indøves med smil,  musik, sanglege og historier. Så balance, hop, rul, kryb, sprint, træning og dans bliver sjovt, og børnene glemmer, at de faktisk lærer. Vi lærer børnene de indledende færdigheder, de skal bygge videre på, når de skal videre med gymnastik i en eller anden genre.

Bare tæer eller gymnastiksko (ikke kondisko) er påkrævet.

På flere af børneholdene er forældrene, søskende og bedsteforældre velkomne til at være med

VOKSNE
Her er der vores Zumbahold med masser af energi og livsglæde