Efter udmeldingen fra Statsministeren mandag den 6. april, hvor forbud mod idrætsaktivitet blev forlænget foreløbigt til 10. maj, har Bestyrelsen besluttet, at Farum Gymnastikforening aflyser alle Forårshold 2020. Det er meget ærgerligt, men nødvendigt.

Alle tilmeldte gymnaster på Forårshold vil de kommende uger få refunderet kontingent. Pengene vil blive overført til den konto, de er betalt fra.

Vi håber meget på, at vi kan byde jer alle velkommen i den nye sæson, der starter i september 2020. Tilmeldingen åbner den 15. juni 2020.

Information vedrørende udtagelse til konkurrencehold kommer ud, så snart vi har mulighed for at planlægge det. Vi informerer via nyhedsbrev, hvilket betyder, at gymnasten skal være tilmeldt nyhedsbrev i sin profil for at kunne modtage informationen via e-mail. Derudover lægger vi nyheden på Facebook og på vores hjemmeside.

Skulle du have lyst til at støtte foreningen, er du velkommen til at overføre 100 kr., 200 kr. eller lige det beløb du har lyst til, via MobilePay 33609.