Q30 Opvisningsholdet 30+ er for dig, der ønsker at prøve kræfter med rytmisk gymnastik og showdans. Det er andet år holdet eksisterer og vi kommer igen til at have vores fantastiske instruktør Freja Willads-Haack, som er RSG og Grand Prix gymnast.

Vi skal arbejde med fysisk grundtræning, såsom kondition, styrke og stræk, og vi skal gå i dybden med rytmisk grundteknik såsom sving, piruetter og måske lidt spring over gulv. Vi skal gennem sæsonen arbejde med bevægelse til musik og sammensætte serier, med  deltagelse i 3 af forårets opvisninger for øje. Vi skal knokle og vi skal hygge os, vi skal være seriøse og vi skal grine. Det vil være en fordel at have erfaring inden for rytmisk gymnastik, men ikke et krav.  I sæsonen 2016-2017 var der flere, der ikke havde gået til gymnastik før eller kom i gang igen efter mange års pause.
Påregn udgift til dragt og evt. håndredskab.

Såfremt holdet ønsker at deltage i Afterrepstævne 6.-8. april i Midtjylland, skal der påregnes ekstra udgift på min. 1000 kr. i tilmelding/overnatning/transport mv.