Info
DGI Nordsjælland Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2017-2018. Det er et mix-hold bestående af et springhold og et rytmeholm, som naturligvis også skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er nystartet i år og er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil derfor repræsenter DGI Nordsjælland ude omkring i gymnastik Danmark - det bliver bare SÅ godt! Det bliver seriøs træning, så I kan være stolte af at være på holdet og så skal det naturligvis være sjovt med masser af gode oplevelser og hygge :-)
Der trænes 2 timer om ugen hver søndag kl. 18.00-20.00 og holdet har 1 weekendtræning (lørdag til søndag) og 2 ekstratræninger af 4 timers varighed i den nye lækre springhal i Søndersø, som har 2 hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og pomfritgrav. Hertil kommer en spejlsal til rytmeholdet.
Du skal være klar på at deltage i 5-6 opvisninger.

Vi afholder fortræninger den 20. og 27. august kl. 18.00-20.00 i springhallen i Søndersø, Kirke Værløsevej, 3500 Værløse. HUSK! Tilmeld dig på tilmelding til fortræning til DGI Aspirant 17+. Det koster 100 kr. for de to fortræninger. Herefter kan man tilmelde sig holdet, som har første træning søndag den 2. september 2017.
  • 27. Januar 2018- Stenbrostævne
  • Marts 2018 - DGI Forårsopvisning
  • 22. marts 2018 - Landsdelshold Galla
  • 23. marts 2018 Farum Gymnastikforenings Foråropvisning
  • Aspirantstævnet 11.-13. maj 2018 i Randers (2017 pris var 825 kr. + transport)
Herudover DGI Gymnastik Kavalkade 12. april 2018, hvis holdet udtages eller en anden lokalopvisning.
Til sidst men ikke mindst kan holdet beslutte sig for at deltage i:
Kontingentet indeholder opvisningstøj og holdbluse.
Kontingentet indeholder ikke deltagelse i og transport til Aspirantstævnet/Festival del Sole i Riccione i Italien. Desuden vil der være en kontingent del for træninger fra midt maj til slut juni, såfremt holder vælger at tage til Festival del Sole.

Man kan deltage på holdet som turist, såfremt man skal på højskole eller lignende efter jul. Kontingentet vil da ikke indeholde holdtøj.
Hold 32 - DGI Aspirant 17+ - Halv sæson ("Turist" - fra september til jul) - 2.000 kr.
Hold 33 - DGI Aspirant 17+ - Hel sæson (september til maj) - 4.100 kr.

Instruktører:
Kristian Michelsen, cheftræner for TeamGym i Farum Gymnastikforening
Emilie Frost, var instruktør for DGI Ynglinge piger 2016-2017, har gået på Københavns Ynglinge piger, Hvalsø elite, Stevns elite, PIX og PI Elite.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen