Sportsholdet!

Kom og vær med på holdet for piger og drenge i alderen 9-12 år, hvor vi elsker at have det sjovt sammen gennem sport og leg.

Er du i tvivl om hvad du skal gå til - eller har du bare lyst til at prøve forskellige sportsgrene, er dette holdet for dig! Du vil komme til at prøve kræfter med forskellige sportsgrene såsom gymnastik, parkour, badminton, volleyball og andre. Vi kommer til at have de forskellige discipliner ca 4 gange.

Udover at du får mulighed for at prøve kræfter med forskellige discipliner, handler det på dette hold også om at have det sjovt, rart, om at blive fortrolig med sig selv og med kropslig udfoldelse. Her er vi sammen i et fællesskab fyldt af leg og bevægelse.

Det er ikke nødvendigt, at du har gået til noget før, men du er også velkommen, selvom du har gået til noget før. Det vigtige er, at du har lysten til at lære noget nyt.

Den første gang er fredag den 2. november kl. 16.15 - 17.45 i Farum Arena, hal 4, Stavnsholtvej 41, 3520 Farum. I starter med parkour og Aila, som er instruktør i Farum Gymnastikforening tager med dit hold til alle sportsgrenene. Den sidste træning er i lige inden vinterferie dvs. i uge 6.

Lørdag den 3. november 2018 tager I sammen til Spring-event i Søndersøhallen kl. 10-12. I mødes evt. kl. 9.30 og følges til hallen og tilbage. Der vil være andre arrangementer af social karakter, som aftales nærmere i løbet af perioden.

Parkour (16.15-17.45) Træner: Marius Kure og Malthe Poulsen
Fredag 2. og 9. november, Farum Arena, hal 4, Stavnsholtvej 41, 3520 Farum
Badminton (16.00-17.00) Træner: Wenyan Li
Fredag 16., 23., 30 nov. og 7. dec. Lyngholmsskolen, Hvilebækgårdsvej 1, 3520 Farum.
Volleyball (17.00-18.30): Signe Lagoni
Torsdag 13. og 20. dec 2018, 3. og 10. januar 2019. Bybækhallen, Paltholmterrasserne 1, 3520 Farum.
Gymnastik (16.15-17.30) Træner: Aila Aurora Meier-Nielsen
Fredag 18. og 25. jan.,  1. og 8. feb. Kulturhusets gymnastiksal, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum.

Konktaktpersoner
Parkour og gymnastik: Lisbeth Blom, farumgf@gmail.com