Idrætsgymnastik - Drenge 7-15 år

Holdet er for dig der har lyst til at træne idrætsgymnastisk, styrke og kontrol.

Vi arbejder med øvelser der øger kropskontrol og motoriske færdigheder, i redskaber som ringe, gulv, bensving, ribber, tove og reck.

Øvelserne opbygger den styrke og mobilitet som er nødvendig for at kunne lave idrætsgymnastik, f.eks. håndstand, vejrmølle, kraftspring, håndstand til rulle, katete(L-sit), sving i reck og ringe, human flag, muscle up, iron cross osv.

Træningsformen er disciplineret og koncentreret, samtidig med vi har fokus på det skal være sjovt, lærerigt og udfordrende.

Deltagerne skal være modenhedsmæssigt parate til idrætsgymnastikkens disciplinerede træningsform.

Hvis vejret tIllader det trænes der somme tider udendørs i området omkring Farum Arena fx. ved Parkour anlægget.

Mødested er altid Farum Arena Hal 4, uanset om der trænes indendørs eller udendørs.

(F56) Idrætsgymnastik drenge 7-15 år
Mandag 18:00-19:00 Farum Arena - 4, Hal 4
Instruktør: Aleksandr Petriuk / Jesper Raaberg /
Afkrydser: Aleksandr Petriuk / Jesper Raaberg /