Bevæg dig glad!

Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker ledene og får kroppen til at føles lettere. Dvs. du lærer at bruge dine muskler på de rigtige steder. Afspænding indgår hver gang som en naturlig del/afslutning af programmet. Vi slutter altid af med lidt socialt samvær.

(F76) Motionsgymnastik
Tirsdag 10:00-10:50 Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Mette Grüttner /
14.01.2020
28.04.2020
Opr. Pris / Rabat
650 kr. /
Kort beskrivelse
Senior – Hold kroppen i gang (15 træningsgange) Holdet er for 60+ årige mænd og kvinder, som er vant til at være aktive, og som har fysik, energi og vilje til at få trænet kondition, styrke i de store muskelgrupper, balance, mave- og ryg og til at opnå en smidig og vedvarende bevægelighed. Alt sammen i selskab med humørfyldte seniorer og glad musik. Vi arbejder med forskellige redskaber som bl.a. små og store træningsbolde og elastikker. Holdet har træning i vinterferien (11/2 2020) samt påskeferien (7/4 2020), dog vil der ikke være træning tirsdag den 14/4 2020
650 kr.

(084) Motionsgymnastik
Torsdag 12:30-13:45 Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Annie Steensen /
Afkrydser: Annie Steensen /
05.09.2019
26.03.2020
Opr. Pris / Rabat
950 kr. / 55%
Kort beskrivelse
MOTIONSGYMNASTIK er for damer. (Ønsker du at gå på et blandet hold (MK) skal du se på hold 80 MK Stærke og Seje). Bevæg dig glad! Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker leddene og får pulsen op. .
Pris 55% rabat fratrukket.
428 kr.