Springholdet 16+ er for piger og drenge, der har lyst til at blive ved med at springe, fordi I synes det er sjovt. Der er ikke krav om, at du har et højt niveau, men det er en fordel, hvis du har gået til spring, været på efterskole eller højskole og prøvet at springe.

Efter opvarmningen, er der spring på forskellige stationer - forøvelsesstationer, på bane, minitrampolin og stortrampoliner. Tobias Dyhrman, som er instruktør står for opvarmning og planlægning af træningen, er også springende træner, hvilket betyder, at nogle af deltagerne på holdet også får mulighed for at tage i mod, såfremt I har erfaring i modtagning. Træningen foregår i springhallen i Søndersø i Værløse, hvor der er to hæve-sænke grave, to stortrampoliner og en pomfritgrav, samt et flot trægulv og med mulighed for at anvende TeamGym rytmegulvet.

Går du også på DGI Aspirantholdet om søndagen, får du 200 kr. i rabat på dette hold. Skriv i din tilmelding, at du går på DGI holdet og de 200 kr. vil blive refunderet.

(F58) Springhold 16+
Onsdag 20:00-22:00 Søndersøhallen, Springhallen
Instruktør: Tobias Gram Dyhrman /
Afkrydser: Tobias Gram Dyhrman /