Rope Skipping Konkurrence:

På konkurrenceholdet i sjipning kombinerer vi spas og løjer med seriøs træning. Der bliver både trænet teknik og kondition, samtidig med, at vi i løbet af sæsonen forbereder os på både individuelle og holdkonkurrencer. Vi har et fantastisk sammenhold og et højt niveau, hvilket har resulteret i medaljer i tidligere sæsoner. Vi træner 2 gange om ugen tirsdag kl. 18-20 i drengesalen på Marie Kruses Skole og søndag fra 9.30-12.00 i Bybækhallen.

Konkurrenceholdet er som udgangspunkt et udtaget hold, hvilket vil sige, at du skal i kontakt med holdets træner, Emilie Lykke, ved ønske om tilmelding til dette hold. I kontingentet er inkluderet et tov og konkurrencelicens.
Vi forventer, at der som udgangspunkt er fremmøde til alle træninger samt konkurrencer i løbet af året.

Så hvis du har lysten og evnerne til at prøve sjipning som konkurrencesport af, så tag og skriv til Emilie (42248512 eller eclykke@gmail.com), så skal hun nok guide dig i den rigtige retning.