Tweens, årgang 2005-2008 // Team Maliva

Team Maliva består af både erfarne og nyere gymnaster. Holdet byder altid velkommen til viljestærke piger, som brænder for den rytmiske gymnaster. På holdet, lægges der stor vægt på at have det sjovt til træning og opbygge et stærkt fællesskab blandt gymnasterne på holdet.

Træningsdage:

Tirsdag kl.16.00-18.30 Bybæk, Sal

Onsdag kl.18.30-21.00 Farum Arena, Hal 3

Søndag kl.14.00-17.00 Søndersø, Spejlsal

Konkurrencer:

Julestævne, Sjællandsmesterskaberne, Danmarksmesterskaber 1. runde, Danmarksmesterskaberne 2. runde, Denmark Open, Forårsopvisning

Trænerteam:

Cæcilie Esberg & Annika Ørnebjerg Jensen

Kontingent:7.360 kr.

Udtagelse:

Lørdag d.15/6 kl.10.00-15.00 i Søndersø, spejlsal. Nye gymnaster, er velkomne efter udtagelsen, og vil blive tildelt det egnede hold efter niveau.

(038) Grand Prix - Tweens Team Maliv
Tirsdag 16:00-18:30 Bybækskolen, Bybæksalen Onsdag 18:30-21:00 Farum Arena, hal 3 Søndag 14:00-17:00 Søndersøhallen, Spejlsalen
Instruktør: Cæcilie Esberg /
Hjælpeinstruktør: Annika Ørnebjerg Jensen /
Afkrydser: Cæcilie Esberg /
13.08.2019
21.06.2020
Opr. Rate / Rabat
920 kr. / 40%
Kort beskrivelse
Tweens, årgang 2005-2008 // Team Maliva Team Maliva er Farum Gymnastikforenings ny-oprykket Tweenshold for piger fra årgang 2005-2008. Holdet har i sæson 2018/2019 stillet op i pigerækken og er nu klar til at rykke en række op. Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondi og rytmik. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet stiller op i Grand Prix Konkurrencer. Der er ekstra omkostninger for nye gymnaster på ca. 1000 kr. for træningstøj samt dragtleje på 500-1000 kr. (for alle gymnaster).
Ratepris 40% rabat fratrukket.
Total 40% rabat fratrukket.
552 kr.
4416 kr.