På dette hold vil der være masser af bevægelse og fest. Der skal trænes HIP-HOP, Zumbatomic og MTV. Det er på den måde, at vi for forbedret vores koordinationsevne samtidig med kropsbevidsthed. Udover at få det sjovt får vi også en god kondition. Alle kan være med – vi tilpasser nemlig niveauet til dig.  Vil du være med til vores fest, så tilmeld dig dette hold,  hvis du er en pige mellem 6-8 eller 8-12 år i forårssæsonen. I vintersæsonen er aldersgrænserne anderledes og der vil også være et TeenDance hold for de lidt ældre.

Dans og rytme - (033)
Torsdag Tid: 16:00 - 16:50
Sted: Marie Kruse Skole, Drengesalen
Instruktør: Julie Legind Jepsen / Mathilde Jørgensen /
Afkrydser: Julie Legind Jepsen / Mathilde Jørgensen /
Er du en danseglad pige mellem 6 og 8 år, så er dette holdet for dig. Vi skal danse HIP-HOP, House og MTV, lave en rytmisk serie. Kontingentet indkluderer en t-shirt. Indtil efterårsferien træner vi i Tumlesalen på Stavnsholtskolen, da Marie Kruses gymnastiksale er under renovering. Efter efterårferien træner vi på Marie Kruses Skole.
Periode: 05.09.2019 - 26.03.2020
Rabat: 25%
Pris: 1125 kr. 844 kr.

Dans og rytme - (034)
Torsdag Tid: 17:00 - 17:50
Sted: Marie Kruse Skole, Drengesalen
Instruktør: Julie Legind Jepsen / Mathilde Jørgensen /
Afkrydser: Julie Legind Jepsen / Mathilde Jørgensen /
Er du en danseglad pige mellem 8 og 10 år, så er dette holdet for dig. Vi skal danse HIP-HOP, House og MTV, lave en rytmisk serie. Kontingentet indkluderer en t-shirt.Indtil efterårsferien træner vi i Tumlesalen på Stavnsholtskolen, da Marie Kruses gymnastiksale er under renovering. Efter efterårferien træner vi på Marie Kruses Skole.
Periode: 05.09.2019 - 26.03.2020
Rabat: 25%