DGI Landsdelshold 17+

DGI Aspirant 17+ (Landsdelshold) - udtaget hold!!!

DGI Nordsjælland Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2019-20. Det er et bestående af et springhold, som træner i Farum Gymnastikforening og et rytmehold, der træner i Skjold Birkerød. Springerne og rytmerne skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil repræsenter DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

Der er mødepligt til alle træninger og opvisninger for så får et mega godt hold både hvad angår det gymnastiske og fællesskabet.

Hver træning vil være seriøs og fokuseret, med stor vægt på gymnastik kvalitet, bevægelsesglæde, sammenhold og store smil. Alt dette imens vi sammen udvikler et fedt opvisningsprogram!

Der trænes 2 timer om ugen hver søndag kl. 18.00-20.00. Holdet har derudover 1 weekendtræning (lørdag til søndag) og 2 ekstratræninger af 3-4 timers varighed i den nye lækre springhal i Søndersø, som har 2 hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og pomfritgrav. Hertil kommer en spejlsal til rytmeholdet.

Du skal være klar på at deltage i 5-6 opvisninger.

Vi afholder fortræninger i slut august/start september, datoer kommer snarest med link til tilmelding.

Kontingentet indeholder opvisningstøj og holdbluse og efter ønske fra deltagerne, har vi i år inkluderet 1.200 kr. til dækning af tilmelding til Aspirantstævnet og estimeret transport. Der kan tilkomme en ekstra betaling eller returneres, såfremt det bliver dyrere/billigere end de 1.200 kr.

Kontingentet indeholder ikke transport til øvrige stævner og opvisninger.

Hold 61 - DGI Aspirant 17 Spring+ - Hel sæson (september til maj) - 5.300 kr., som man kan vælge at betale på én gang eller 8 rater à 675 kr.

Instruktører

- Spring: Oliver Giner og Malthe Vedding Poulsen, som begge lige har været på F2019 på Ollerup, så de kommer hjem med masser af ideer og energi.

Vi glæder os til at se Jer :-)