Senior, årgang 2004+ // Team Octavia

Motto: Vi kæmper til vi kan!

Træningsdage:

Mandag kl.19.00-22.00 Søndersø, Spejlsal

Torsdag kl.18.30-21.30 Søndersø, Spejlsal

Søndag kl.14.30-17.30 Bybæk, Hal

Konkurrencer:

AGG udtagelseskonkurrence, Julestævne, Sjællandsmesterskaberne, Danmarksmesterskaber 1. runde, Danmarksmesterskaberne 2. runde, Denmark Open, Easter Cup, AGG Danmarksmesterskaberne, Forårsopvisning

Trænerteam:

Mathilde Pichat & Caroline Pichat

Kontingent: 8.200 kr.

Udtagelse:

Gennem prøvetræninger inden sæsonstart.

Kontakt instruktør ved interesse for holdet mathilde_pichat@hotmail.com

Grand Prix Senior Team Octavia - (039)
Mandag Tid: 19:30 - 22:00
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Torsdag Tid: 18:30 - 21:30
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Søndag Tid: 14:30 - 17:00
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Caroline Pichat / Mathilde Pichat /
Afkrydser: Caroline Pichat /
Team Octavia er et Grand Prix- & AGG konkurrencehold, bestående af piger fra årgang 2004+. Holdet blev etableret i sommeren 2015 og har siden deltaget til alle Grand Prix og Æstetiske konkurrencer samt internationale AGG konkurrencer, heriblandt 1 europamesterskab og 2 verdensmesterskab. Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografier (fri & redskab:bold), som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet har i sæson 2018/19 været blandt den danske elite både AGG Junior og Grand Prix Senior og Danmarkmestre i Grand Prix 2019. Holdet rykker i år op i seniorrækken. Motto: Vi kæmper til vi kan! Udtagelse: Gennem prøvetræninger inden sæsonstart. Kontakt instruktør ved interesse for holdet mathilde_pichat@hotmail.com Der er ekstra omkostninger for nye gymnaster på ca. 1000 kr. for træningstøj samt dragtleje på 500-1500 kr. (for alle gymnaster). Samt ekstra udgifter ved rejser.
Periode: 12.08.2019 - 21.06.2020
Rater: 8
Rabat: 25%
Ratepris: 1025 kr. 769 kr.
Total: 6150 kr.