Rope Skipping Konkurrence:

På konkurrenceholdet i sjipning kombinerer vi spas og løjer med seriøs træning. Der bliver både trænet teknik og kondition, samtidig med, at vi i løbet af sæsonen forbereder os på både individuelle og holdkonkurrencer. Vi har et fantastisk sammenhold og et højt niveau, hvilket har resulteret i medaljer i tidligere sæsoner. Vi træner 2 gange om ugen tirsdag kl. 18-20 i drengesalen på Marie Kruses Skole og søndag fra 9.30-12.00 i Bybækhallen.

Konkurrenceholdet er som udgangspunkt et udtaget hold, hvilket vil sige, at du skal i kontakt med holdets træner, Emilie Lykke, ved ønske om tilmelding til dette hold. I kontingentet er inkluderet et tov og konkurrencelicens.
Vi forventer, at der som udgangspunkt er fremmøde til alle træninger samt konkurrencer i løbet af året.

Så hvis du har lysten og evnerne til at prøve sjipning som konkurrencesport af, så tag og skriv til Emilie (42248512 eller eclykke@gmail.com), så skal hun nok guide dig i den rigtige retning.

Ropeskipping-Konkurrence - (017)
Tirsdag Tid: 18:00 - 20:00
Sted: Marie Kruse Skole, Drengesalen
Søndag Tid: 11:00 - 13:30
Sted: Bybækskolen, Bybækhallen
Instruktør: Emilie Lykke / Sif Fink Arnbjerg-Nielsen /
Afkrydser: Emilie Lykke / Sif Fink Arnbjerg-Nielsen /
Konkurrenceholdet er som udgangspunkt et udtaget hold, hvilket vil sige, at du skal i kontakt med holdets træner, Emilie Lykke (42248512 eller eclykke@gmail.com) , ved ønske om tilmelding til dette hold. OBS: Indtil januar skal du kontakte Sif Fink Arnbjerg-Nielsen (5194 7554 eller sif.finkarnbjerg@gmail.com). Kontingentet indeholder tove, konkurrencelicens og tilmeldingsgebyrer til konkurrencer. Det er hold for øvede sjippere, der ønsker at prøve kræfter med sjipning som konkurrencesport. Vi træner 2 gange om ugen, og træner meget seriøst og målrettet med sjipning. Vi har en fantastisk holdånd, hvilket man tydeligt kan mærke. Så hvis du har lysten og evnerne til at prøve sjipning som konkurrencesport af, så tag og skriv til Emilie, så skal hun nok guide dig i den rigtige retning.
Periode: 18.08.2019 - 16.06.2020
Rater: 8
Rabat: 55%
Ratepris: 675 kr. 304 kr.
Total: 2430 kr.
Udsolgt