Bestyrelsesformand
Lisbeth Blom
Præsentation

Mit hverv som formand for Farum Gymnastikforening startede den 7. april 2016 og jeg glæder mig til i samarbejde med både de nye og "gamle" bestyrelsesmedlemmer og suppleanter at udvikle Farum Gymnastikforening og udvide tilbuddene til vores nuværende og potentielle medlemmer.

Farum Gymnastikforening har været en stor del af hele mit liv. Da jeg var en lille pige gik jeg til Kvindelig Idrætsgymnastik, rytmisk gymnastik mm. De sidste 7-8 sæsoner har jeg gået på et eller flere opvisningshold for kvinder bl.a. Q30 her i Farum Gymnastikforening. Udover selv at være aktiv har jeg selv været instruktør for børnehold 3-5 år og 7-11 år, forældrebarnhold og jeg var med til at starte Grand Prix op i Farum Gymnastikforening i 1990''''erne. For snart 10 år siden tog jeg initiativ til at starte TeamGym (spring- og rytmegymnastik på konkurrenceplan) op med 10 gymnaster og vi har nu over 180 TeamGym og TeamGym Aspirant gymnaster og over 40 instruktører og hjælpeinstruktører kun til denne disciplin.

Bestyrelsesarbejdet er ikke nyt for mig. Jeg har været med i Farum Gymnastikforenings bestyrelse ad flere omgange både som instruktør, et enkelt år som formand og som bestyrelsesmedlem i en del år. I 2005-2008 flyttede min familie og jeg til Stockholm og jeg nåede at være en del af Stockholm Top Gymnastics bestyrelse. I 2016 gik jeg også ind i DGI Nordsjællands gymnastikledelse.

Farum Gymnastikforening har over 1400 medlemmer og 80% er breddegymnaster. Farum Gymnastikforening skal være et dejligt sted at gå til gymnastik/bevægelse, være instruktør og være i bestyrelsen og det ser jeg frem til fortsat at være en del af.

I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis I har spørgsmål på 21365100 eller hvis du/I er interesseret i at være instruktør/hjælpeinstruktør, da vi altid har brug for nogle.

Lisbeth

Næstformand
Gregers Bisgaard
Præsentation
Gregers blev valgt som bestyrelsesmedlem ved Generalforsamlingen 2019 og næstformand 2020

E-mail: naestformand@fgf.dk
Kasserer
Anne M. Christiansen
Præsentation
Anne blev valgt ind i bestyrelsen som Kasserer ved Generalforsamlingen i 2019.

E-mail: kasserer@fgf.dk
Bestyrelsesmedlem
Jesper Arvidson
Karina Hansen
Katharina Balsløw
Præsentation
Katharina blev valgt ind i bestyrelsen som Suppleant ved Generalforsamlingen 2019
 Er Juni 2021 trådt ind som bestyrelsesmedlem.
Rikke Lønborg

Rikke blev valgt ind i bestyrelse i oktober 2022

Administrativ personale
Cæcilie Esberg
Jeanette Frost Ebstrup
Kira Trust
Maria Esberg
Præsentation
Maria Esberg sidder som daglig leder i Farum gymnastikforening.

E-mail: admin@fgf.dk

Tlf. 6058 9800