Josephine Madison Abildgaard
Andreas Juul Lønborg
Beskrivelse
Andreas startede i Farum gymnastikforening da han var 8 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til Teamgym. Andreas går nu til Teamgym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Andreas har gennem det sidste år være hjælpetræner på Teamgym Aspirant og det sidste halve år på Teamgym Micro.

Rasmus Juul Lønborg
Beskrivelse
Rasmus startede i Farum gymnastikforening da han var 6 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til TeamGym. Rasmus går nu til TeamGym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Rasmus har gennem det sidste år være hjælpetræner på TeamGym Aspirant.
Anne Krog Jensen
Beskrivelse

Anne har dyrket gymnastik i mange år - bl.a. springgymnastik og Grandprix. Anne har derudover bl.a. været på Ollerup Gymnastikhøjskole.

Anne er tidligere været springinstruktør i Allerød Gymnastikforening. Anne har tidligere været springinstruktør i Allerød Gymnastikforening og har sidste år været instruktør for TeamGym Micro.
Clara Enemærke
Beskrivelse

Clara har gået til gymnastik siden hun var 7 år og til TeamGym i Farum gymnastikforening siden hun var 10 år. Det er Claras første år som hjælpeinstruktør.

Maj-Britt Falkenberg Garbers