Michelle Louise Blom
Beskrivelse

Michelle har gået til gymnastik siden hun var 3 år og haft pauser hvor hun bl.a. har gået til ballet, svømning, stor trampolin og dans. Michelle startede selv på det første TeamGym hold i Farum som blev oprettet i år 2010 og har derefter gået til TeamGym indtil år 2015. Michelle var i 2013-2014 et år på Sorø Gymnastikefterskole hvor hun tog træner uddannelse 1 og var på TeamGym konkurrence hold. I foråret 2018 var Michelle på Ollerup Gymnastikhøjskole.

Michelle startede som minihjælper på tonserne og prinsesserne, derefter var hun hjælpetræner på henholdsvis mix spring og mini parkour/spring. I år 2014-2016 var Michelle ansvarlig rytmetræner på TeamGym junior pige holdet. Michelle fortsætter som ansvarlig rytmetræner på TeamGym junior drengeholdet som hun også var ansvarlig for i sæsonen 2018-19 og hun glæder sig helt vildt til at komme i gang med endnu en fed sæson.

Rasmus Juul Lønborg
Beskrivelse
Rasmus startede i Farum gymnastikforening da han var 6 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til TeamGym. Rasmus går nu til TeamGym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Rasmus har gennem det sidste år være hjælpetræner på TeamGym Aspirant.
Halfdan Gravgaard