João Tavares
Beskrivelse
Mit navn er João og jeg er TeamGym-instruktør. Jeg har dyrket gymnastik i mange år samt været en del af det portugisiske landshold i TeamGym hvor vi blandt andet deltog i de seneste to Europamesterskaber. Sport har altid været en del af mit liv. Jeg har en en bachelorgrad i sportsvidenskab og en kandidatgrad i Idræt. Jeg har gået på Gymnastikhøjskolen i Ollerup og dette er min første sæson i Farum gymnastikforening.

Jeg er meget begejstret for denne mulighed, og jeg glæder mig til at undervise i gymnastik, mens vi deler erfaringer på tværs af et godt instruktør-team, der har det sjovt!
Se hele beskrivelsen
Katharina Balsløw
Beskrivelse

Hej mit navn er Katharina!

Jeg har været tilknyttet til Farum Gymnastikforening siden 2002. Indenfor gymnastik har jeg dyrket Idrætgymnastik, børnegymnastik, Grand Prix, Teamgym, DGI og ballet. Udover gymnastik har jeg en Bachelor i erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation fra CBS. Jeg har også diverse kurser som gymtræner, springsikker og rytmekursus.

Jeg har også været instruktør i Herlev i 1 år.

Hvis jeg skulle sige 3 positive udsagn om mig selv så er jeg altid glad, jeg er engageret i det jeg laver og så gør jeg det bedste for folk omkring mig.

Se hele beskrivelsen