Klubmodul henter siden
DGI Aspirant 17+ Spring fortræning/ud
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

DGI Aspirant 17+ (Landsdelshold)

DGI Nordsjælland Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2020-2021. Det er et bestående af et springhold, som træner i Farum Gymnastikforening og et rytmehold, der træner i Skjold Birkerød. Springerne og rytmerne skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil repræsenter DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

Der er mødepligt til alle træninger og opvisninger for så får et mega godt hold både hvad angår det gymnastiske og fællesskabet.

Hver træning vil være seriøs og fokuseret, med stor vægt på gymnastik kvalitet, bevægelsesglæde, sammenhold og store smil. Alt dette imens vi sammen udvikler et fedt opvisningsprogram!

Der trænes 2 timer om ugen hver søndag kl. 18.00-20.00. Holdet har derudover 1 weekendtræning (lørdag til søndag) og 2 ekstratræninger af 3-4 timers varighed i den nye lækre springhal i Søndersø, som har 2 hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og pomfritgrav. Hertil kommer en spejlsal til rytmeholdet.

Du skal være klar på at deltage i 5-6 opvisninger.

Vi forventer at deltage i Landsstævnet L2021 i Svendborg. I bedes fortælle om I kan/har lyst til at deltage, når I er til fortræning/udtagelse.

Vi afholder fortræninger/udtagelse den 6. og 13. september 2019 kl. 18.00-20.00 - mød op 30 min. før.

Kontingentet indeholder opvisningstøj, holdbluse og tilmelding inkl. transport til Aspirantstævnet. Vi kender ikke prisen endnu, men der er lagt 1.200 kr. ind i kontingentet for deltagelse i Aspirantstævnet.

Kontingentet indeholder ikke transport til øvrige stævner og opvisninger.

Hold 61 - DGI Aspirant 17+ Springinstruktører: Oliver Giner og João Tavares

Vi glæder os til at se Jer :-)

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist