Klubmodul henter siden
(056) Idrætsgymnastik drenge 7-15 år
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Idrætsgymnastik - Drenge 7-15 år

Vi afholder derfor et obligatorisk fælles forældremøde, hvor vi snakker om træningsformen, hvad børnene kan forvente af os, og hvad vi forventer af drengene, og om holdet er noget for dem.

Hvis du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte
Aleksandr eller Jesper Raaberg (30270143, copenhagens@gmail.com

Holdet er for dig der har lyst til at træne idrætsgymnastisk, styrke og kontrol. Vi arbejder med øvelser der øger kropskontrol og motoriske færdigheder, i redskaber som ringe, gulv, bensving, ribber, tove og reck. Øvelserne opbygger den styrke og mobilitet som er nødvendig for at kunne lave idrætsgymnastik, f.eks. håndstand, vejrmølle, kraftsspring, håndstand til rulle, katete i ringe, sving i reck og ringe, muscle up, iron cross osv. Træningensformen er disciplineret og koncentreret, samtidig med vi har fokus på det skal være sjovt, lærerigt og udfordrende. Det betyder at vi bruger de første par træninger til at vurdere om drengene modenhedsmæssigt er parate til idrætsgymnastikkens disciplinerede træningsform. Bemærk, obligatorisk fælles forældremøde, hvor vi snakker om træningsformen, hvad børnene kan forvente af os, og hvad vi forventer af drengene, og om holdet er noget for dem. Spørgsmål så kontakt Aleksandr eller Jesper Raaberg (30270143, copenhagens@gmail.com)
02.09.2019