Klubmodul henter siden
(030) Rytmeboblerne
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Rytmeboblerne er for piger i alderen 5-7 år som har lyst til at lave rytmisk gymnastik og dans. Dette hold er åbent for bobler fra årgang 2013-2015 med stor glæde for bevægelse og dans. Til træningerne vil der være fokus på børnemotorik og rytmik gennem leg og disciplin, hvor vi vil lave smidighed, styrke og akrobatiske momenter. Holdet er et rytmisk hold, og ikke et springhold. Boblerne vil lære og øve små koreografier, som skal vises til opvisninger i løbet af sæsonen. Hvis du er en lille danseboble, som er interesseret i at prøve en mere disciplineret og målrettet sport, er dette hold lige noget for dig.
Du er ved at tilmelde
Plads på venteliste
Du bliver nummer 2 af 5 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 5 på venteliste til HOLD Rytmeboblerne ( 030 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 180 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.