Klubmodul henter siden
(F76) Motionsgymnastik
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Bevæg dig glad!

Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker ledene og får kroppen til at føles lettere. Dvs. du lærer at bruge dine muskler på de rigtige steder. Afspænding indgår hver gang som en naturlig del/afslutning af programmet. Vi slutter altid af med lidt socialt samvær.

Senior – Hold kroppen i gang (15 træningsgange) Holdet er for 60+ årige mænd og kvinder, som er vant til at være aktive, og som har fysik, energi og vilje til at få trænet kondition, styrke i de store muskelgrupper, balance, mave- og ryg og til at opnå en smidig og vedvarende bevægelighed. Alt sammen i selskab med humørfyldte seniorer og glad musik. Vi arbejder med forskellige redskaber som bl.a. små og store træningsbolde og elastikker. Holdet har træning i vinterferien (11/2 2020) samt påskeferien (7/4 2020), dog vil der ikke være træning tirsdag den 14/4 2020
14.01.2020
28.04.2020