Klubmodul henter siden
(F56) Idrætsgymnastik drenge 7-15 år
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Idrætsgymnastik - Drenge 7-15 år

Holdet er for dig der har lyst til at træne idrætsgymnastisk, styrke og kontrol.

Vi arbejder med øvelser der øger kropskontrol og motoriske færdigheder, i redskaber som ringe, gulv, bensving, ribber, tove og reck.

Øvelserne opbygger den styrke og mobilitet som er nødvendig for at kunne lave idrætsgymnastik, f.eks. håndstand, vejrmølle, kraftspring, håndstand til rulle, katete(L-sit), sving i reck og ringe, human flag, muscle up, iron cross osv.

Træningsformen er disciplineret og koncentreret, samtidig med vi har fokus på det skal være sjovt, lærerigt og udfordrende.

Deltagerne skal være modenhedsmæssigt parate til idrætsgymnastikkens disciplinerede træningsform.

Hvis vejret tIllader det trænes der somme tider udendørs i området omkring Farum Arena fx. ved Parkour anlægget.

Mødested er altid Farum Arena Hal 4, uanset om der trænes indendørs eller udendørs.

FORÅR 2020 - Drenge 6-15 år - Efter de de første par træninger indkaldes til et forældremøde, hvor vi snakker om træningsformen, hvad børnene kan forvente af os, og hvad vi forventer af drengene, og om holdet er noget for dem. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Aleksandr eller Jesper Raaberg (30270143, copenhagens@gmail.com)
20.04.2020
15.06.2020