Klubmodul henter siden
Børnegymnastik 4-6 - Mandag
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Kom og vær med til gymnastik og leg, hvor vi gennem idrætslege og små redskabsbaner vil styrke børnenes motorik og sanser. Vi vil prøve kræfter med forskellige rekvisitter bl.a. bolde, hulahopringe, ærteposer og andre sjove ting og have fart over feltet på varierende redskabsbaner.

Meget af undervisningen vil gå ud på at lege og at blive fortrolig med sin egen krop og dens styrke. Ligeledes vil vi have fokus på udvikling gennem bevægelse.

Holdene er uden forældre.

Børnegymnastik 4-6 år - Mandag

Børn fra 4-6 år. Holdet er uden forældre. Der udleveres en t-shirt ifm. Forårsopvisningen

Træningstid og -sted

Mandag kl. 16.00-16.50 i Kulturhuset, Motionssalen

Det siger instruktørerne om holdet

Børnegymnastik sætter fokus på gymnastik og leg hvor der igennem idrætslege vil komme fokus på at styrke børnenes motorik og sanser. Der vil blandt andet bliver prøvet kræfter af med forskellige rekvisitter som bl.a. bolde, hulahopringe, ærteposer og andre sjove ting. Der vil også være fart over feltet på varierende redskabsbaner.

Meget af undervisningen på holdene vil gå ud på at lege og blive fortrolig med sin egen krop og dens styrker. Der vil ligeledes være fokus på udvikling gennem bevægelse.

Børnegymnastik er uden forældre.

04.09.2023
04.05.2024