Mini 8-10, årgang 2011-2012 // B, TEAM OVIA

Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik!

Træningsdage:

Tirsdag kl.16.00-18.30 Søndersø, Spejlsal

Onsdag kl.16.00-18.30 Farum Arena, Hal 3

Søndag kl.09.00-12.00 Bybæk, Hal

Konkurrencer:

AGG udtagelseskonkurrence, Julestævne, Sjællandsmesterskaberne, Danmarksmesterskaber 1. runde, Danmarksmesterskaberne 2. runde, Denmark Open, Easter Cup, AGG Danmarksmesterskaberne, Forårsopvisning

Kontingent:7.300 kr.

Trænerteam:

Mathilde Pichat & Mathilde Albæk Jensen

Udtagelse:

Tirsdag d.13/8 kl.16.00-18.30 i Søndersø, spejlsal &
Onsdag d.14/8 kl.16.00-18.30 i Farum Arena, hal 3

Tilmelding til udtagelse: https://www.farum-gymnastikforening.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=1284

Der er ekstra omkostninger for nye gymnaster på ca. 800 kr. for træningstøj samt dragtleje på 360-1000 kr. (for alle gymnaster).

GrandPrix Mini 8-10 år/ Ovia - (037B)
Tirsdag Tid: 16:00 - 18:30
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Onsdag Tid: 16:00 - 18:30
Sted: Hal 1 Farum Arena, Hal 1
Søndag Tid: 09:00 - 12:00
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Mathilde Pichat /
Hjælpeinstruktør: Mathilde Albæk Jessen /
Afkrydser: Mathilde Albæk Jessen /
Mini 8-10, årgang 2011-2012 // B Dette hold er vores tidligere mikrohold, Team Ovia, som nu rykker op i Mini 8-10 år. Team Ovia har i sæson 2018/2019 konkurreret som Team Ovia-Lia og Team Ovia-Rosa, og været blandt den danske top i Mikro 1. division og Mikro 2. division. Holdet har høstet en række medaljer og er nu klar til at rykke op i den ældre række. Holdet er åbent for gymnaster fra årgang 2011-2012 med stor glæde for dans og bevægelse og en håndfuld gåpåmod og viljestyrke. Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og rytmik. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet stiller op i Grand Prix Konkurrencer med en friserie og en redskabsserie (tov) samt AGG-konkurrencer. Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik!
Periode: 18.08.2019 - 14.06.2020
Rater: 8
Rabat: 25%
Ratepris: 920 kr. 690 kr.
Total: 5520 kr.