Pre Junior I er Farum Gymnastikforenings 2. års pigerække/Pre Juniorhold for piger fra årgang 2006-2008. Holdet er for erfarne gymnaster med glæde for AGG, glimmer og et stærkt fællesskab. Holdet starter sæsonen med en udtagelse i uge 32, hvor gymnaster fra Team Enya, Team Maliva og nye gymnaster kan udtages til dette hold. Bemærk tilmelding til udtagelse i juni ved tilmelding til ”holdet” Grand Prix Udtagelse 8-15 år.

Holdet har 4 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med.

Hver mandag har holdet 2 timers grundtræning (inkl. 4 træninger/ugen) med Pre Junior II og Jessica Honkanen.

Vores Grand Prix Pre Junior har de seneste år konkurreret i Grand Prix og AGG, og har gjort sig positivt bemærket med gode resultater og topplaceringer i Danmark. Holdet beskrives derfor som et konkurrencehold, som træner henimod at være det bedste i Danmark. Holdet kombinerer fokus, disciplin og udvikling med glæde og smil.

Årgang 2006-2008

Læs mere om Grand Prix: Klik her

Grand Prix Pre Junior I - (039)
Mandag Tid: 16:00 - 18:00
Sted: Marie Kruse Skole, Drengesalen
Tirsdag Tid: 16:00 - 19:00
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Torsdag Tid: 18:30 - 21:00
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Søndag Tid: 09:00 - 12:00
Sted: Farum Arena - 4, Hal 4
Instruktør: Cæcilie Esberg / Mathilde Pichat /
Ekstraomkostninger for træningsdragt (ca. 700 kr.) samt dragtleje (50-100 kr. pr. konkurrence).
Periode: 12.08.2020 - 27.06.2021
Rater: 8