Andreas Juul Lønborg
Beskrivelse
Andreas startede i Farum gymnastikforening da han var 8 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til Teamgym. Andreas går nu til Teamgym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Andreas har gennem det sidste år være hjælpetræner på Teamgym Aspirant og det sidste halve år på Teamgym Micro.

João Tavares
Beskrivelse
Mit navn er João og jeg er TeamGym-instruktør. Jeg har dyrket gymnastik i mange år samt været en del af det portugisiske landshold i TeamGym hvor vi blandt andet deltog i de seneste to Europamesterskaber. Sport har altid været en del af mit liv. Jeg har en en bachelorgrad i sportsvidenskab og en kandidatgrad i Idræt. Jeg har gået på Gymnastikhøjskolen i Ollerup og dette er min første sæson i Farum gymnastikforening.

Jeg er meget begejstret for denne mulighed, og jeg glæder mig til at undervise i gymnastik, mens vi deler erfaringer på tværs af et godt instruktør-team, der har det sjovt!
Noah Storland
Vis hold
Rasmus Juul Lønborg
Beskrivelse
Rasmus startede i Farum gymnastikforening da han var 6 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til TeamGym. Rasmus går nu til TeamGym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Rasmus har gennem det sidste år være hjælpetræner på TeamGym Aspirant.