Kære medlemmer i Farum Gymnastikforening
På baggrund af de sundhedsmæssige anbefalinger, der blev præsenteret af myndighederne på pressemødet fredag den 17. december, samt yderligere kraftige opfordring og præcisering fra bl.a. DIF og GymDanmark i dag den 18. december, aflyses al fysisk træning i Farum Gymnastikforening fra søndag den 19. december 2021 og foreløbig frem til og med tirsdag den 4. januar 2022.
Der vil være nogle konkurrencehold, der afholder on-line træninger, hvilket I får direkte besked om fra instruktørerne.
Der er dispensation for de gymnaster, der konkurrerer i bedste nationale seniorrække dvs. de har mulighed for at træne. Dog med det forbehold, at Furesø Kommune godkender dette.
Der kan komme yderligere præciseringer efter DIF, DGI og andre berørte sektorer har haft møde med Kulturministeriet på mandag den 20. december 2021.
Yderligere information kan ses her: https://gymdanmark.dk/covid-19-retningslinjer/
Skulle I have spørgsmål, er I altid velkomne til at kontakte os på admin@fgf.dk.
Farum Gymnastikforening